*alt_site_homepage_image*
lt
pt

Naujienos

RSS

Rengiama konsulinė misija Montevidėjuje

Lietuvos Respublikos generalinis konsulatas San Paule 2023 m. balandžio 12-14 d. rengia konsulinę misiją Urugvajaus sostinėje Montevidėjuje.

Lietuvos konsuliniai pareigūnai tomis dienomis priims šiuos  Lietuvos Respublikos piliečių dokumentus:

  • prašymus išduoti ar pakeisti pasą ir asmens tapatybės kortelę;
  • ilgesniam nei 6 mėnesių laikotarpiui iš Lietuvos išvykusių piliečių gyvenamosios vietos deklaracijas;
  • prašymus išduoti asmens grįžimo pažymėjimą;
  • pranešimus apie prarastus asmens dokumentus;
  • prašymus įtraukti į apskaitą užsienio valstybėje įregistruotus civilinės būklės aktus;
  • prašymus pakeisti vardą, pavardę;
  • prašymus išduoti civilinės būklės aktą patvirtinančius įrašus;
  • prašymus dėl dokumentų pareikalavimo iš Lietuvos Respublikos institucijų.

Konsulinės misijos metu taip pat bus tikrinami per Lietuvos migracijos informacinę sistemą MIGRIS pateiktų dokumentų dėl Lietuvos Respublikos pilietybės originalai, kurių skaitmenines kopijas jau išnagrinėjo ir patvirtino Migracijos departamentas išankstinio vertinimo metu. Rezervuoti laiką priėmimui dėl Lietuvos Respublikos pilietybės galima tik gavus Migracijos departamento pranešimą apie atliktą išankstinę prašymo peržiūrą, išskyrus atvejus, kai teikiami prašymai dėl Lietuvos Respublikos pilietybės atsisakymo ir pranešimai apie kitos valstybės pilietybės įgijimą.

Konsulinės misijos metu bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę ir registracijos patvirtinimą gavę asmenys. Registracija į priėmimą vyksta elektroninės registracijos sistemoje iki kovo 31 dienos. Informacija, kaip rezervuoti laiką konsuliniam priėmimui, pateikta šioje instrukcijoje.

Konsulinių misijų metu konsulinių paslaugų mokestis didinamas 50 proc. (konsulinio mokesčio dydžiai skelbiami čia). 

Informacija apie konsulinių pareigūnų atliekamas funkcijas skelbiama čia, pasiteirauti dėl teikiamų konsulinių paslaugų galite el. paštu atendimento@mfa.lt .

Konsulinė misija vyks adresu: Guayabo 1729 escritorio 302, Montevideo CP11100.

Prašome prieš registruojantis į konsulinę misiją įvertinti, ar reikalingos Lietuvos institucijų paslaugos nebūtų galima gauti nuotoliniu būdu. Toliau pateikiame užsienyje gyvenantiems Lietuvos piliečiams aktualių paslaugų sąrašą ir nuorodas į portalus, per kuriuos reikėtų kreiptis dėl šių paslaugų:

migracija.lt

  • pranešimas apie asmens tapatybę ir pilietybę patvirtinančio dokumento praradimą;

ePaslaugos.lt

  • išvykimo iš Lietuvos deklaravimas;
  • pažymos apie pradėtą ikiteisminį tyrimą ar teistumą (neteistumą) išdavimas;

iPasas.lt

  • užsienyje registruotų civilinės būklės aktų įtraukimas į apskaitą Lietuvoje;
  • civilinės būklės aktų įrašus liudijančių išrašų ir jų daugiakalbių formų išdavimas;
  • pažymų dėl šeiminės padėties ir apie kliūčių santuokai nebuvimą išdavimas;
  • gimimo registravimas;
  • tėvystės pripažinimo registravimas;
  • prašymo registruoti santuoką pateikimas;
  • vardo, pavardės keitimas dėl užsienio valstybėje įregistruotų civilinės būklės aktų įtraukimo į apskaitą Lietuvoje;

eNotaras.lt

  • sutarčių, įgaliojimų, pareiškimų ir kitų dokumentų tvirtinimas (išskyrus testamentų tvirtinimą ir jų priėmimą saugoti bei fakto, kad asmuo gyvas ir yra tam tikroje vietoje, tvirtinimą);

Elektroninio archyvo informacinė sistema

  • darbo stažą ir gautą atlyginimą patvirtinančių dokumentų išdavimas;
  • civilinį metrikacijos faktą (gimimo, santuokos, santuokos nutraukimo ar mirties) iki 2007 metų patvirtinančių dokumentų išdavimas;
  • gyvenimo Lietuvoje faktą (iki 1942 m.) ir šeimos sudėtį patvirtinančių dokumentų išdavimas;
  • kitų dokumentų, patvirtinančių tam tikrus juridinius faktus, išdavimas.

_________________________________________________________________________________________________________

Misión Consular de Lituania en Montevideo

Del 12 al 14 de abril de 2023 en Montevideo tendrá lugar la Misión Consular de Lituania. La cual atenderá en las instalaciones del Consulado General Honorario de Lituania, calle Guayabo, número 1729, escritorio 302, a los ciudadanos de la República de Lituania que deseen solicitar la expedición o renovación del pasaporte y documento de identitad de la República de Lituania, así como inscribir nacimiento, matrimonio, divorcio o fallecimiento, registrado en el país extranjero, en el Registro Civil de Lituania.

Asímismo se aceptarán los originales de la documentación de la ciudadanía de la República de Lituania, presentada y aprobada previamente a través del sistema MIGRIS.

Necesariamente para agendarse para ingresar la Solicitud de ciudadanía de la Republica de Lituania, hay que esperar a la revisión previa y aprobación del Departamento de Migraciones de los documentos ingresados mediante la plataforma. En los casos de renuncia a la ciudadanía lituana o la notificación de la adquisición de la ciudadanía de otro Estado, puede agendarse directamente.

Durante la misión consular se atenderá únicamente a las personas que tengan citas confirmadas. La cita puede ser solicitada hasta el día 31 de marzo a través del sistema electrónico de citas . ​La información e instrucciones sobre cómo solicitar la cita está publicada aquí. Cada trámite requiere una cita individual, aunque sea la misma persona.

Los impuestos consulares durante las misiones consulares son aumentados 50% y pueden ser consultados aquí. El pago de los impuestos consulares deberá ser efectuado con tarjeta bancaria de débito en el momento de la atención – no habrá posibilidad de utilizar otro medio de pago. El costo del envío a domicilio de documentos será adicional y se paga conjuntamente.

La información detallada sobre funciones consulares y la documentación necesaria puede ser consultada en http://br.mfa.lt/br/pt/

Esta misión consular es organizada por el Consulado General de la República de Lituania en Sao Paulo, Ministerio de Relaciones Exteriores de Lituania y Consulado General Honorario de Lituania en Montevideo.