PATVIRTINTAS 2025 METŲ IŠVAŽIUOJAMŲJŲ KONSULINIŲ MISIJŲ PLANAS
Siūlome susipažinti su informacija apie 2025 m. planuojamas užsienyje rengti išvažiuojamąsias konsulines misijas.
Siūlome susipažinti su informacija apie 2025 m. planuojamas užsienyje rengti išvažiuojamąsias konsulines misijas.
Primename, kad konsulinių misijų metu Lietuvos konsuliniai pareigūnai gali priimti šiuos Lietuvos Respublikos piliečių dokumentus:
- prašymus išduoti ar pakeisti pasą ir asmens tapatybės kortelę;
- ilgesniam nei 6 mėnesių laikotarpiui iš Lietuvos išvykusių piliečių gyvenamosios vietos deklaracijas;
- prašymus išduoti asmens grįžimo pažymėjimą;
- pranešimus apie prarastus asmens dokumentus;
- prašymus įtraukti į apskaitą užsienio valstybėje įregistruotus civilinės būklės aktus (gimimo, santuokos, mirties);
- prašymus pakeisti vardą, pavardę;
- prašymus išduoti civilinės būklės aktą (gimimo, santuokos, mirties) patvirtinančius įrašus;
- prašymus išduoti konsulines pažymas;
- prašymus dėl dokumentų pareikalavimo iš Lietuvos Respublikos institucijų;
- prašymus dėl Lietuvos Respublikos pilietybės (tvirtinti elektroniniu būdu į MIGRIS sistemą įkeltų Lietuvos pilietybės prašymų ir pranešimų apie kitos valstybės pilietybės įgijimą dokumentų autentiškumą);
- atlikti notarinius veiksmus.
Konsulinių misijų tiksli data, vieta ir kita aktuali informacija bus paskelbta ją organizuosiančios konsulinės įstaigos interneto svetainėje likus ne mažiau kaip vienam mėnesiui iki misijos datos. Siekdami tiksliau įvertinti konsulinės misijos poreikį, kviečiame misijos metu konsulines paslaugas gauti pageidaujančius piliečius užsiregistruoti elektroninės registracijos sistemoje, o jeigu registracija dar negalima, užsisakyti priminimą apie naujai paskelbtus priėmimo konsulinėje misijoje laikus.
Paskelbus konsulinės misijos datą, tokius pranešimus užsiprenumeravę asmenys el. paštu gaus informaciją apie galimybę registruotis priėmimui misijos metu.
Atkreipiame dėmesį, kad 2025 m. išvažiuojamųjų misijų planas gali būti tikslinamas, atsižvelgiant į konsulinių paslaugų poreikį ar kitas svarbias aplinkybes.
Maloniai prašome prieš registruojantis į konsulinę misiją įvertinti, ar reikalingos Lietuvos institucijų paslaugos nebūtų galima gauti nuotoliniu būdu. Toliau pateikiame užsienyje gyvenantiems Lietuvos piliečiams aktualių paslaugų sąrašą ir nuorodas į portalus, per kuriuos reikėtų kreiptis dėl šių paslaugų.
- Pranešimas apie asmens dokumento praradimą
- Išvykimo iš Lietuvos Respublikos ilgesniam negu 6 mėnesių laikotarpiui deklaravimas
- Pažyma apie asmens (ne)teistumą
- Pažyma patvirtinanti kliūčių santuokai sudaryti nebuvimą
- Užsienyje sudarytų civilinės būklės aktų įtraukimas į apskaitą Lietuvoje
- Civilinės būklės akto įrašo išrašas
- Vardo ir pavardės keitimas
- Prašymas įregistruoti santuoką Lietuvoje
- Tėvystės pripažinimo registravimas
- Notariniai veiksmai
- Dokumentai iš Lietuvos archyvų
- Kitos elektroninės paslaugos
Lietuvos valstybės teikiamas viešąsias elektronines paslaugas galima gauti, turint naujos kartos Lietuvos piliečio asmens tapatybės kortelę (ATK) (naudojimosi instrukcija), išduotą po 2021-08-12, mobilųjį įrenginį su NFC technologija ir atsisiųsta programėle mCard LTU iš AppStore arba GooglePlay.
Asmenims, turintiems iki 2024 m. sausio 1 d. išduotą ATK ir ją naudojantiems kaip kvalifikuoto elektroninio parašo priemonę eNotaras informacinėje sistemoje teikiamoms paslaugoms gauti, rekomenduojama kreiptis dėl nemokamo kortelės pakeitimo. Daugiau informacijos skelbiama čia.
Elektronines paslaugas galima gauti jungiantis ir kitomis elektroninės atpažinties priemonėmis.