*alt_site_homepage_image*
lt
pt

Naujienos

RSS

Balandžio 8-12 d. Lietuvos konsuliniai pareigūnai dirbs Buenos Airėse

Lietuvos Respublikos generalinis konsulatas San Paule 2024 m. balandžio 8-12 d. rengia konsulinę misiją Buenos Airėse, Argentinoje.

Lietuvos Respublikos konsuliniai pareigūnai tą dieną priims šiuos Lietuvos Respublikos piliečių dokumentus:

  • prašymus išduoti ar pakeisti pasą ir asmens tapatybės kortelę;
  • ilgesniam nei 6 mėnesių laikotarpiui iš Lietuvos išvykusių piliečių gyvenamosios vietos deklaracijas;
  • prašymus išduoti asmens grįžimo pažymėjimą;
  • pranešimus apie prarastus asmens dokumentus;
  • prašymus įtraukti į apskaitą užsienio valstybėje įregistruotus civilinės būklės aktus;
  • prašymus pakeisti vardą, pavardę;
  • prašymus išduoti civilinės būklės aktą patvirtinančius įrašus;
  • prašymus išduoti konsulines pažymas;
  • prašymus dėl dokumentų pareikalavimo iš Lietuvos Respublikos institucijų.

Konsulinė misija vyks Lietuvos Respublikos garbės generaliniame konsulate, adresu: Av. Paseo Colón 275, 11 aukštas, Buenos Airės. Asmenys bus priimami nuo 9.00 iki 17.00 val.

Konsulinės misijos metu bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę ir registracijos patvirtinimą gavę asmenys. Registracija į priėmimą vyksta elektroninės registracijos sistemoje iki vasario 19 dienos. Informacija, kaip rezervuoti laiką konsuliniam priėmimui, pateikta šioje instrukcijoje.  Konsulinių misijų metu konsulinių paslaugų mokestis didinamas 50 proc. (konsulinio mokesčio dydžiai skelbiami čia). Už konsulines paslaugas bus galima atsiskaityti banko kortele konsulinės misijos metu.

Konsulinės misijos metu taip pat bus tikrinami per Lietuvos migracijos informacinę sistemą MIGRIS pateiktų dokumentų dėl Lietuvos Respublikos pilietybės originalai, kurių skaitmenines kopijas jau išnagrinėjo ir patvirtino Migracijos departamentas išankstinio vertinimo metu. Rezervuoti laiką priėmimui dėl Lietuvos Respublikos pilietybės galima tik gavus Migracijos departamento pranešimą apie atliktą išankstinę prašymo peržiūrą.

Informacija apie konsulinių pareigūnų atliekamas funkcijas skelbiama čia, pasiteirauti dėl teikiamų konsulinių paslaugų galite ir el. paštu atendimento@mfa.lt. Šiuo el. paštu kreiptis taip pat kviečiami asmenys, kuriems reikalinga tik konsultacija dėl atstovybės teikiamų konsulinių paslaugų ir kurie nepageidauja registruotis dokumentų misijos metu pateikimui.

Prašome prieš registruojantis į konsulinę misiją įvertinti, ar reikalingos Lietuvos institucijų paslaugos nebūtų galima gauti nuotoliniu būdu. Toliau pateikiame užsienyje gyvenantiems Lietuvos piliečiams aktualių paslaugų sąrašą ir nuorodas į portalus, per kuriuos reikėtų kreiptis dėl šių paslaugų:

migracija.lt

  • pranešimas apie asmens tapatybę ir pilietybę patvirtinančio dokumento praradimą;

ePaslaugos.lt

  • išvykimo iš Lietuvos deklaravimas;
  • pažymos apie pradėtą ikiteisminį tyrimą ar teistumą (neteistumą) išdavimas;

iPasas.lt

  • užsienyje registruotų civilinės būklės aktų įtraukimas į apskaitą Lietuvoje;
  • civilinės būklės aktų įrašus liudijančių išrašų ir jų daugiakalbių formų išdavimas;
  • pažymų dėl šeiminės padėties ir apie kliūčių santuokai nebuvimą išdavimas;
  • gimimo registravimas;
  • tėvystės pripažinimo registravimas;
  • prašymo registruoti santuoką pateikimas;
  • vardo, pavardės keitimas dėl užsienio valstybėje įregistruotų civilinės būklės aktų įtraukimo į apskaitą Lietuvoje;

eNotaras.lt

  • sutarčių, įgaliojimų, pareiškimų ir kitų dokumentų tvirtinimas (išskyrus testamentų tvirtinimą ir jų priėmimą saugoti bei fakto, kad asmuo gyvas ir yra tam tikroje vietoje, tvirtinimą);

Elektroninio archyvo informacinė sistema

  • darbo stažą ir gautą atlyginimą patvirtinančių dokumentų išdavimas;
  • civilinį metrikacijos faktą (gimimo, santuokos, santuokos nutraukimo ar mirties) iki 2007 metų patvirtinančių dokumentų išdavimas;
  • gyvenimo Lietuvoje faktą (iki 1942 m.) ir šeimos sudėtį patvirtinančių dokumentų išdavimas;
  • kitų dokumentų, patvirtinančių tam tikrus juridinius faktus, išdavimas.